ORGANIZACJA DNIA

MALUCHY

}

Plan Dnia

Rozkład Dnia dopasowujemy do potrzeb naszych Dzieci ale ramowy plan dnia wygląda następująco:

6:45 –  schodzenie się dzieci/ swobodne zajęcia w kącikach zainteresowań
7:30 –  zabawy integracyjne w grupie wiekowej/ zabawy ruchowe
8:30 –  sprzątanie zabawek/ przygotowanie do śniadania
8:45 –  śniadanie/ mycie zębów
9:15 –  Zabawy w języku angielskim nawiązujące tematycznie do zajęć
9.45 – zajęcia (realizacja Podstawy Programowej)
10:30 – przekąska
10:45 – zabawa na powietrzu / spacery / wycieczki/ odwiedziny gości/ teatrzyki/ koncerty
12:00 – obiad cz.I
12:30 -13:45 „Chwila Ciszy”, czyli dajemy usnąć Śpiochom – słuchamy bajek-grajek (po polsku i angielsku), bajek czytanych, muzyki klasycznej/potem spokojna zabawa tych, których nie zmorzył sen
14.00 – obiad cz.II
14:10 – dokańczanie prac/ zabawa / odwiedziny logopedy lub inne zajęcia dodatkowe
15:00/15:10 – podwieczorek
15:30 – zabawy zorganizowane/ zajęcia pozaprogramowe dla zainteresowanych
16:00-17:45 – swobodna zabawa w oczekiwaniu na Rodziców czyli „Co Kto Lubi”.

ŚREDNIAKI

}

Plan Dnia

6:45- schodzenie się dzieci/ zabawy dowolne w kącikach zainteresowań

7:30- zabawy integracyjne w grupie wiekowej/ zabawy ruchowe/ korzystanie z gier planszowych i układanek

8:15- sprzątanie zabawek/ przygotowanie do śniadania

8:30- śniadanie/ mycie zębów

9:00- zabawy w języku angielskim nawiązujące tematycznie do zajęć

9:30- zajęcia cz. I (realizacja podstawy programowej)

11:00- przekąska

11:15- zabawa na powietrzu/ lub zajęcia cz.II czyli:

  • pielęgnacja ogrodu
  • spacery/ odwiedziny gości/ koncerty/ teatrzyki

12:30- obiad cz.I

13:00- wyciszenie- słuchanie muzyki relaksacyjnej lub czytanie książek

14:00- obiad cz.II

14:10- uzupełnianie kart pracy/ wizyta logopedy lub inne zajęcia dodatkowe

15:00- podwieczorek

15:30- zabawy zorganizowane/ zajęcia ponadprogramowe dla chętnych

16:15- 17:45- swobodna zabawa w oczekiwaniu na RODZICÓW „co kto lubi”

 

 

STARSZAKI

}

Plan Dnia

6:45 – schodzenie się dzieci/swobodne zajęcia w kącikach zainteresowań
7:30 – zabawy integracyjne w grupie wiekowej/ zabawy ruchowe/czytanie książek
8:15 – sprzątanie zabawek/ przygotowanie do śniadania
8:30 – śniadanie/ mycie zębów
9:00 – zabawy w jęz. angielskim nawiązujące tematycznie do zajęć
9:30 – zajęcia cz.I (realizacja podstawy programowej)
11:00 – przekąska
11:15 – zabawa na powietrzu  i/lub  zajęcia cz.II czyli:
– pielęgnacja ogrodu, poruszanie zagadnień ekologicznych
– spacery/ wycieczki/ odwiedziny gości/ teatrzyki/ koncerty
12:30 – obiad cz.I
13:00 – wyciszenie – przy czytaniu książek („Czytające Przedszkola”) słuchanie bajek-grajek po polsku lub angielsku/ słuchanie muzyki klasycznej/ spokojna zabawa
14.00 – obiad cz.II
14:10 – uzupełnianie kart pracy/ dokańczanie projektów/ wizyta logopedy lub inne zajęcia dodatkowe
15:00 – podwieczorek
15:30 – zabawy zorganizowane/ zajęcia ponadprogramowe dla chętnych
16:15- 17:45 „co kto lubi” czyli swobodna zabawa w oczekiwaniu na RODZICÓW

nic